PFA får pris: Bedst på kundeservice i Danmark
Foto: PR-foto
Finans Af
Pensionskæmpen PFA modtager en pris fra Dansk Industri og analyseinstituttet Wilke for Danmarks bedste kundeservice, baseret på, at deres telefoniske kundeservice fik 90,9 ud af 100 point.

"I PFA er det en mærkesag for os, at alle kunder skal have god rådgivning. Og her er vores telefonservice helt essentiel med næsten 210.000 opkald årligt. Det er en kæmpe berøringsflade vi har, med rigtig mange kunder. Vi gør rigtig meget ud af altid at gøre rådgivningen relevant og værdiskabende for kunderne, så de får mest muligt ud af deres opsparing og forsikringer uanset, hvor de er i livet," siger koncerndirektør Mads Kaagaard i en pressemeddelelse.

PFA har godt 210.000 kald til selskabets rådgivningscenter hvert år, og virksomheden har ca. 50 telefonkunderådgivere.

"Vi er meget bevidste om, at vi er PFA's ansigt udadtil, og at alle kunder skal have en god oplevelse, som gør dem trygge og bekræfter dem i, at PFA er den bedste pensionsleverandør. Den her pris er udtryk for, at vores kunder føler sig godt vejledt, når de ringer til os med spørgsmål om alt fra bl.a. opsparing og afkast til forsikringer og samling af pensionsordninger, og vi vil fortsat lægge os i selen for at give vores kunder de bedste oplevelser," siger Mads Kaagaard i en kommentar.

Børsen anbefaler